Σημάδια λάθος google adwords συνεργάτη…



Google adwords partnerΌπως και σε κάθε κλάδο, έτσι και στο web marketing, υπάρχουν διάφορες εταιρίες που προσφέρουν υπηρεσίες διαδικτυακής προώθησης, χωρίς να έχουν την ανάλογη εμπειρία. Έτσι διάφοροι πελάτες, καταλήγουν με αναίτια δαπανηρές καμπάνιες, που αποτυγχάνουν να φέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

Παρακάτω σας αναφέρουμε μερικά σημάδια, τα οποία αν τα παρατηρήσετε στην google adwords καμπάνια σας, θα πρέπει άμεσα να σας οδηγήσουν σε τρια συμπεράσματα:

α) Η καμπάνια σας έχει αρκετές πιθανότητες αποτυχίας
β) Χάνετε χρήματα
γ) Ο υπεύθυνος για την δημιουργία και βελτιστοποίηση της καμπάνιας σας, χρειάζεται λίγο παραπάνω εμπειρία

Σημάδι #1 – Broad Matching

Broad Matching είναι όταν η αναζήτηση στηρίζεται σε ευρείες αναζητήσεις

Παράδειγμα:
Εμείς θέλουμε να πιάσουμε τους αναζητητές για “σχολικά βιβλία”.

Η λέξη κλειδί “σχολικά βιβλία” σε broad term σημαίνει ότι αν κάποιος ψάξει για “θρησκευτικά βιβλία” τότε θα παρουσιαστεί η διαφήμισή μας.

Κάποιος που ψάχνει για θρησκευτικά βιβλία όμως, δεν ενδιαφέρεται για σχολικά βιβλία, οπότε η δαπάνη για τέτοια διαφήμιση είναι ανούσια…

Το google adwords προσφέρει και άλλους τρόπος αναζήτησης όπως phrase match, exact match και negative match τα οποία βοηθάνε στο να συγκεκριμενοποιήσουμε την αναζήτησή μας και να πετύχουμε καλύτερα αποτελέσματα.

Σημάδι #2 – Λάθος Ημερήσια Budget

Αν οι καμπάνιες είναι σωστά χωρισμένες (είτε ανά υπηρεσία, είτε ανά προϊόν) τότε έχουμε στοιχεία για κάθε τομέα που διαφημίζουμε. Επίσης μπορούμε να διακρίνουμε ποια καμπάνια έχει καλύτερη απόδοση από μια άλλη.

Ο λανθασμένος διαμοιρασμός του διαθέσιμου budget οδηγεί σε χαμένους πελάτες και χαμένες ευκαιρίες. Δηλαδή αν μια καμπάνια έχει χαμηλό cost / conversion τότε πρέπει να ενισχυθεί παραπάνω από μια με χειρότερη απόδοση.

Σημάδι #3 – Άγνοια της απόδοσης της διαφήμισης (ROI)

Ρωτήστε για στατιστικά στοιχεία, για το conversion rate, για την απόδοση της διαφήμισης.

Μια καμπάνια για να είναι σωστή, πρέπει να είναι συνδεδεμένη με την απόδοση. Πρέπει να έχει στόχους και πρέπει για κάθε στόχο να διαθέτουμε “παγίδες” για να τα μετράμε.

Αν δεν λάβετε μια απάντηση στην μορφή, “από τους αναζητητές που ψάχνουν για σχολικά βιβλία το 3% προχωράει σε απευθείας αγορά, και το 4% εγγράφεται στην λίστα ενημέρωσης”, τότε κινδυνεύετε…

Σημάδι #4 – Πολλές αναφορές με λεπτομέρειες, καθόλου ουσία

Αν λάβετε μια τεράστια αναφορά, με χιλιάδες λέξεις, μετρήσεις και δυσκατανόητα στατιστικά στοιχεία τότε κάτι δεν πάει καλά.

Τα στοιχεία που πρέπει να σας ενδιαφέρουν είναι αυτά τα οποία επιδεικνύουν αν πετυχαίνετε τους στόχους που έχετε θέσει, και αυτά που με απλό τρόπο δείχνουν πόσο ελκυστική είναι η ιστοσελίδα στους επισκέπτες.

Τα παραπάνω αποτελούν ενδείξεις SOS για την πορεία της διαδικτυακής διαφήμισης που κάνετε.

Έχετε παρατηρήσει επιπλέον σημάδια που δεν αναφέρουμε παραπάνω; Περιμένουμε τα σχόλιά σας!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Prove you are not a robot... *

Post Navigation