Web Marketing: Τι είναι και τι μπορεί να προσφέρει
Υπάρχουν πάρα πολλές ερμηνείες στο internet για αυτόν το web marketing ή παρεμφερής αυτού όρους όπως: online marketing, internet marketing, e-marketing και άλλους. Παρόλα αυτά όλες οι ερμηνείες έχουν ένα κοινό σημείο: την αύξηση της επισκεψιμότητας άρα και των πιθανοτήτων πώλησης.Το Web Marketing θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι ένας πωλητής με υπερφυσικές δυνάμεις που μπορεί να επικοινωνήσει με όσους δείχνουν διάθεση να αγοράσουν τα προϊόντα ή της υπηρεσίες σας και να τους κατευθύνει σε εσάς.
Σκοπός του "πωλητή" σας αρχικά είναι, από το σύνολο των πελατών, να επιλέξει αυτούς που έχουν περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν κάτι από εσάς με βάση κάποια προαποφασισμένα κριτήρια. Ύστερα πρέπει να αποφασίσει τι ακριβώς θα τους πει για να τους πείσει ότι έχετε αυτό που ψάχνουν και τελικά να τους φέρει σε εσάς να τους προσφέρετε αυτό που ζητούν.
Εδώ είναι το σημείο που πρέπει να εξηγήσουμε πως θα το καταφέρουμε αυτό. Πως δηλαδή θα χρησιμοποιήσουμε τα εργαλεία που έχουμε στην διάθεσή μας για να πετύχουμε αυτό το αποτέλεσμα. Η σωστή αναλογία, στην χρήση του κάθε εργαλείου, και το σωστό timing είναι αυτό που κάνει την διαφορά στο Web Marketing. Τα εργαλεία είναι διαθέσιμα να τα χρησιμοποιήσει ο καθένας (και σχετικά εύκολο να τα μάθει) αλλά πότε και για πόσο θα τα χρησιμοποιήσει είναι το κλειδί της επιτυχίας."Το Web Marketing είναι η διαδικασία προσέλκυσης επισκεπτών και η μετατροπή αυτών σε πιστούς πελάτες"
Στην Webprofile έχουμε καταλήξει σε αυτήν την "συνταγή" και ανάλογα με τις ανάγκες της κάθε επιχείρησης και κάθε αγοράς παραδίδουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα σε όλες τις επιχειρήσεις που εμπιστεύτηκαν αυτά τα χρόνια το Web Marketing τους σε εμάς.
Διαθέσιμα εργαλεία για Web Marketing
-
Search Engine Optimization - SEO
Η διαδικασία βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας με σκοπό την κατάταξη της σε υψηλότερες θέσεις, κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων μιας αναζήτησης πχ στο Google. Χωρίζεται σε OnPage-seo και OffPage-seo. Το πρώτο αφορά σε όλες οι παρεμβάσεις που αφορούν την δομή, το κείμενο και την κατασκευή του website και το δεύτερο αφορά σε όλες τις κινήσεις που γίνονται εκτός website με σκοπό την ανακατεύθυνση επισκεπτών προς αυτό. Το αποτέλεσμά του χρειάζεται χρόνο να επέλθει αλλά έχει ημιμόνιμο χαρακτήρα. -
Google Adwords campaigns (PPC Campaigns)
Το Google Adwords είναι η πλατφόρμα διαφημίσεων του Google όπου δημιουργούμε καμπάνιες προβολής του website με διάφορες λέξεις κλειδιά και διαφημίσεις κειμένου, εικόνων και όχι μόνο. Η χρήση της πλατφόρμας αυτής έχει άμεσα αποτελέσματα αλλά προσωρινό χαρατήρα. -
E-mail Marketing
Ίσως το πιο παρεξηγημένο και πολυχρησιμοποιημένο εργαλείο του web-marketing. Αποτελεί την επιτομή της επικοινωνίας μεταξύ των επιχειρήσεων και των πελατών, συνεργατών και ενδιαφερομένων. Σκοπός του είναι να μεταφέρει σημαντικές πληροφορίες που αφορούν την επιχείρηση και τις δραστηριότητές της και να δώσει βήμα επικοινωνίας σε όλες τις παραπάνω ομάδες ανθρώπων. -
Social Media Marketing
Επαγγελματική παρουσίαση της επιχείρησης στα κοινωνικά δίκτυα. Επικοινωνία σε πιο προσωπικό επίπεδο, προσωποποίηση της επιχείρησης και απεριόριστες προοπτικές ανάπτυξης σε ένα καθαρά δικτυακό κόσμο.