Η Khush (εταιρία παραγωγής λογισμικού) αποφασίζει να δημιουργήσει ένα video marketing campaign για το νέο της προϊόν Ladida (μέχρι στιγμής με 950.000 views στο Youtube) με έναν σκύλο χάσκι, την Μίσκα, με καταπληκτικά ομολογουμένως αποτελέσματα. Δεν χρειάζεται καν η συμμετοχή ενός ανθρώπου όταν ένα χάσκι μπορεί περίτρανα να αποδείξει τις δυνατότητες αυτής της εφαρμογής για ipad.
Με απλά λόγια αυτή η εφαρμογή ηχογραφεί αυτό που τραγουδάει ο χρήστης και προσθέτοντας την κατάλληλη μουσική ρυθμίζει και την φωνή αντίστοιχα ώστε να ακούγεται καλύτερη και αρμονικότερη.
Απολαύστε την Μίσκα και ζηλέψτε (και την Μίσκα και την ποιότητα αυτης της web marketing ιδέας)…